falatdecoration

falatdecoration

falatdecoration

falatdecoration

گروه معماران و طراحان فلات مجری طراحی و معماری دکوراسیون داخلی|بازسازی و نوسازی آپارتمان, ساختمان اداری, خانه های مسکونی, طراحی آشپزخانه, ویلا, هال و پذیرایی

مبلمان اداری
بهترین قیمت مبلمان اداری
www.fazagooya.com


تبلیغات در گوگل
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

قیمت مبلمان اداری
مبلمان و میز اداری با بهترین قیمت
www.afn-furniture.com

tehran hotel
ferdowsi hotel in tehran
www.ferdowsihotel.com/en

خرید گوسفند زنده
مرکز خرید گوسفند زنده
www.alivesheep.com

جراحی بینی
مرکز تخصصی خدمات زیبایی
www.clinicsurgery.ir

باغ عروسی
خدمات و تشریفات مجالس عروس
www.tashrifataroos.com

غرفه نمایشگاهی
طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی
www.rayka.design

باع عروسی
خدمات مجالس صبور
www.tashrifatsabour.com

عینک آفتابی
نمایندگی کارل زایس در ایران
www.maadrac.com

کف کاذب
کف کاذب با بهترین کیفیت
www.azaran.com

تشریفات عروسی
تشریفات مجالس ثمین
www.tashrifatsamin.com

کاغذ دیواری
بهترین انواع کاغذ دیواری
www.azinzand.com/fa

خدمات مجالس
تشریفات مجالس مقصودلو
www.maghsoudloocatering.com

تخلیه چاه
شرکت خدمات فنی آریا
www.evacuation.ir

خرید ردیاب
بهترین ردیاب آنلاین خودرو
www.wizerco.com

جراحی بلفاروپلاستی
کلینیک چشم پزشکی بینایی
www.binaii.com

آتلیه کودک
آتلیه عکاسی کودک
www.bridalphotographystudio.com

دستگاه لیزر
شرکت بین المللی پرسناژ
www.personageco.com

تور کوالالامپور
آژانس مسافرتی آسمان آبی
www.asemanabi.net

ژل میکروسیلیس
تولید کننده مواد شیمیایی ساختمان
www.clinicbeton.ir

تور استانبول
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

هزینه کاشت مو
کلینیک های تخصصی زیبایی
www.clinichairtransplantation.com

تشریفات عروسی
تشریفات و خدمات ملل
www.melalceremony.com

تور استانبول ارزان
برگزار کننده بهترین تورهای استانبول
www.alefbatour.com

کلاس تیزهوشان راه اندیشه
آموزشگاه کنکور راه اندیشه
www.raheandisheh.ir

قفسه فروشگاهی
ساخت و اجرای سیستم قفسه بندی
www.fazasazanamin.com

بلیط هواپیما
خرید مستقیم بلیط هواپیما
www.jibojet.com

?
?
?

?
?
?

طراحی سایت و بهینه سازی سایت :پیام آوران پارسیان

۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طاقچه، طبقات چوبی و سنگی از دیر باز درهمه مکان ها نمود داشته است. همیشه برای نگهداری وسایل و گذاشتن اشیای تزئینی لزوم این بخش در همه مکان ها و در همه زمان ها احساس می شده است. بتدریج با پیشرفته شدن سطح زندگی و دستیابی به مصالح ساختمانی جدید طاقچه ها به کمدها، بوفه ها و کابینت ها تبدیل شدند و مسئله اتنخاب مواد اولیه، مورد توجه بیشتری قرار گرفت کم کم با مواجه با محدودیت منابع و قیمت بالا و سنگین چوب های خام تولید شده یا " ماسیو"، صنایع چوبی پیشرفت کرد و مصنوعاتی مانند MDF، نئوپان و انواع پانل ها با روکش طبیعی و مصنوعی جای خود را در این میان باز کرد.

 

 

امروزه طراحی داخلی آشپزخانه و بحث چیدمان و دکوراسیون داخلی یکی از مهمترین بخش های مورد توجه در ساختمان ها بشمار می رود ضمنا کلیه طراحی ها با تبعیت از مثلث کار,که در واقع مثلث فرضی است بین یخچال,سینک ظرفشویی,گاز برای استفاده بهینه و آسان انجام می پذیرد

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره طراحی داخلی ویلا ، بازسازی و نوسازی ساختمان ودکوراسیون داخل آپارتمان به وبسایت زیر مراجعه کنید

www.falatdecoration.com

  • falatdecoration admin
  • ۰
  • ۰

برای اکثر افراد، دفتر کار مکانی است که بیشترین اوقات خود، از نخستین ساعات آغاز روز تا نیمه‌های عصر را در آن سپری، و هزینه‌های زندگیشان  را از این مکان فراهم می‌کنند، بنابراین ایجاد فضایی مناسب در این مکان از بسیاری جهات حائز اهمیت است. در درجه اول شما می خواهید دفتر کارتان هم برای مشتری و هم برای کارمند شما دلسپند و آرام باشد و در درجه دوم شخص وارد شونده به دفتر حس حرفه ای  بودن فضا را بلافاصله درک کند




 استفاده از رنگ 


 اگر قصد نقاشی کردن دفتر کار خود را دارید، سعی کنید از رنگ هایی که زمینه فعالیت کاری شما را منعکس می کنند استفاده کنید. برای مثال، اگر فعالیت تجاری شما در زمینه های سنتی و عرفی مثل بانکداری است، احتمالا مایلید از رنگ های خنثی و ملایم مثل رنگ زرد کم رنگ یا کرم متمایل به سفید و یا آبی روشن استفاده کنید. از سوی دیگر اگر کار شما نیاز به خلاقیت داشته باشد مثل یک موسسه تبلیغاتی، می توانید از رنگ هایی  مثل رنگ نارنجی و یا درجات تیره تر رنگ های سبز و یا آبی استفاده کنید. سعی کنید از رنگ های با کیفیت استفاده کنید که تا آخر سال نما و جلوه خود  را حفظ کند.



برای کسب اطلاعات بیشتر درباره طراحی اداری ، دکوراسیون داخلی اداری ، طراحی داخلی اداری و معماری داخلی اداری به وبسایت زیر مراجعه کنید

www.falatdecoration.com

  • falatdecoration admin
  • ۱
  • ۰

شرکت  آلمانی خالق این طراحی و دکوراسیون داخلی آشپزخانه ی این خانه را انجام داده است. در نگاه اول تصور می کنید که این دیوار از تخته های چوبی پر شده ولی پشت این دیوار متحرک یک گاز، قفسه، نورپردازی و فن تهویه هوا قرار گرفته است. برای دسترسی پیدا کردن به آشپزخانه کافی است که یک دکمه را فشار  دهید تا توسط سیستم هوشمند دیوار کنار برود.


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره طراحی داخلی آشپز خانه ، طراحی داخلی ویلا ،معماری داخلی خانه های کوچک و دکوراسیون داخل آپارتمان   به وب سایت شرکت فلات  مراجعه کنید .

www.falatdecoration.com

  • falatdecoration admin
  • ۱
  • ۰

استفاده از کاغذ دیواری در معماری داخلی خانه های کوچک  در دهه های گذشته رونق چندانی نداشت. علت این بی اقبالی هم متنوع نبودن رنگ ها و طرح های کاغذهای دیواری بوده است اما امروزه کاغذ دیواری ها  به دلیل تنوع در رنگ ، شکل و جنس به یکی از اولین انتخاب های خانه دارها برای پوشش دیوارها تبدیل شده اند. تا آنجا که حتی می توان گفت این پوشش تا حدود زیادی جای رنگ را گرفته است. علت دیگری که کاغذ دیواری این  روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده، نصب آسان و سریع آن است. به علاوه کاغذها، بوی تند و تیز و خراب کاری های رنگ را نیز ندارند. البته این نکته نیز قابل توجه است که قبل از انتخاب کاغذ دیواری حتما باید به نکاتی توجه کنید. در غیر این صورت به سرعت دلزده و پشیمان می شوید.


راهکارهای مفیدی برای انتخاب کاغذ دیواری



1)  قبل از انتخاب کاغذ دیواری باید به رنگ وسایل خانه توجه کنید زیرا هماهنگ نبودن رنگ و نوع کاغذ دیواری با سایر وسایل، علاوه بر اینکه خانه را بی نظم و خسته کننده نشان می دهد.

2)  هماهنگی نوع و طرح کاغذ دیواری با سبک و شکل چیدمان خانه نیز مهم است.

3)  اغلب کاغذ دیواری ها امروزه قابل شست وشو هستند ولی به دلیل میزان استفاده از پارچه و مواد پی وی سی، به دو نوع درجه یک و دو تقسیم می شوند.

4)  بهتر است برای خانه هایی که سقف بلندی دارند از کاغذ دیواری هایی با شکل و خطوط افقی استفاده کنید که در این صورت ارتفاع سقف را کوتاه تر جلوه می دهد.

5) برای آنکه فضایی آرام و به دور از شلوغی و بی نظمی داشته باشید بهتر است از کاغذ دیواری هایی گلدار با رنگ های ملایم استفاده کنید.

6) هماهنگی کفپوش خانه با کاغذ دیواری بسیار مهم است. بنابراین بهتر است از کاغذ دیواری های گلدار یا با طرح و شکل های شلوغ برای خانه هایی با کفپوش ساده استفاده کنید.

7)  اگر به لحاظ شخصیتی فردی تنوع طلب هستید و زود از همه چیز خسته می شوید، پیشنهاد ما این است که از کاغذ دیواری های ساده با رنگ های ملایم که هیچ طرح و شکلی ندارد و با هر نوع چیدمان و رنگی هماهنگ می شود، استفاده کنید.

8) بهتر است کاغذ دیواری هایی با پوشش وینیل خریداری کنید زیرا هم قسمت زیرین و هم قسمت بیرونی این گونه کاغذ دیواری ها از لایه های وینیل تشکیل شده است. این پوشش علاوه براینکه ضد آب است، کیفیت بسیار بالایی هم دارد.

9)  این نکته نیز قابل ذکر است که کاغذ دیواری ها شاید در طول زمان دچار آسیب و خرابی شوند و زیبایی اولیه خود را از دست بدهند. بنابراین بهتر است یک رول بیشتر خریداری کنید



برای کسب اطلاعات بیشتر درباره طراحی دکوراسیون داخلی و دکوراسیون داخلی هال و پذیرایی  به وب سایت شرکت فلات  مراجعه کنید .

www.falatdecoration.com

  • falatdecoration admin
  • ۰
  • ۰

طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان کوچک برای افرادی که در واحد های آپارتمانی کوچک در شهرهای بزرگ زندگی می کنند مهم و حیاتی است. همانطور که می دانید با افزایش جمعیت و شهرسازی های گسترده، امروزه ساخت و استفاده از واحد های آپارتمانی کوچک بسیار گسترده شده است. با رشد هرمی جمعیت و نیاز به واحدهای مسکونی متعدد ساخت و ساز ساختمان ها به گونه ای پیش رفت که در اکثر نقاط کشور شاهد وجود  واحدهای مسکونی کوچک هستیم. طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان کوچک دارای شرایط و ضوابط خاصی است که با توجه به نیاز افراد جامعه به طراحی  دکوراسیون داخل آپارتمان کوچکبیشتر از پیش به چشم میخورد


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره معماری داخلی خانه های کوچک و دکوراسیون داخلی هال و پذیرایی  به وب سایت شرکت فلات  مراجعه کنید .

www.falatdecoration.com

  • falatdecoration admin